Dec 16, 2010

Alhamdulillah, blog telah dikemaskini ;)

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah subhanahu wa ta'ala yang telah mengurniakan masa dan tenaga untuk mengemaskini blog saya ini.

Antara perubahan yang telah saya lakukan adalah dengan menukarkan background design agar lebih simple dan mudah dibaca oleh para pelawat yang dikasihi sekalian :)

dan juga di bahagian atas blog telah ditambah page 'Muwasafat Tarbiyah' dan 'Usul 20', sedikit sebanyak membantu kita dalam memahami kehidupan dan jalan dakwah sebagai seorang Muslim yang bertaqwa.

Harapan saya agar blog yang simple ini dapat membantu para pembaca dalam mendekati Islam, dan tidak lupa juga untuk menjadi sebahagian dari saham akhirat kelak.

Blog ini tiada hak cipta terpelihara, diizinkan untuk menyalin apa sahaja dari blog ini. kerana segala ilmu itu milik Allah subhanahu wa ta'ala.

sampaikanlah apa-apa tentang Islam kepada keluarga dan masyarakat kalian, kerana setiap kesedaran yang timbul hasil dari usaha kita yang kecil ini boleh menjadi impak yang besar kepada orang lain. Dan sesungguhnya redha Allah yang kita cari, semoga dengan usaha kecil ini kita mendapat keredhaanNya, ameen!

insyaAllah, page 'Amal 7' dan 'Wajibat 38' akan menyusul dalam masa terdekat, bi iznillah :)

Sesungguhnya yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertakwa. [Al-Hujurat, 49:13]

No comments: