Nov 29, 2008

aku mahu pulang..

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, telah selesai minggu peperiksaan 1st Internal Assessment, agak menginsafkan diri kerana banyak juga soalan yang tidak dapat dijawab kerana tidak sempat membaca kesemuanya, kalau pernah baca pun, mungkin terlupa ataupun tiba2 'blank' waktu mahu mengintegrasi informasi dari otak ke pena. tidak mengapa, let bygone be bygone, pengajarannya, saya perlu lebih bersedia untuk peperiksaan seterusnya.

baiklah, sudah lama sebenarnya saya tidak update blog ini. barangkali sibuk dengan peperiksaan, dan juga tugas-tugasan yang baru. lupa hendak beritahu, consulat pendidikan malaysia di india, en khairudin abdullah telah singgah di davangere pada 25 november yang lalu, dan beliau juga telah merasmikan penubuhan MSA Davangere, iaitu Malaysian Students' Association of Davangere. saya telah dilantik sebagai timbalan presiden. doakan agar saya dapat menjalankan tanggungjawab ini dengan baik, kerana kata Imam Nawawi r.a., yang berat itu amanah. semoga dijauhkan dari murka Allah, ameen.

saya juga hampir pasti akan pulang ke malaysia, iaitu insyaallah pada malam 9 Januari 2009, sampai di KLIA dalam subuh keesokan harinya. doakan keselamatan saya dan rakan-rakan saya ya.

sambutan hari raya AidilAdha adalah aktiviti pertama yang akan dijalankan oleh MSA Davangere, kepada sesiapa yang ada cadangan bernas untuk menjayakan aktiviti ini, sila beri komen ya.

Sekian, wassalam.

No comments: