Nov 7, 2008

JaSSI dan exam

Assalamualaikum wararahmatullahi wabarakatuh.

alhamdulillah, ada juga masa terluang untuk saya menulis, walaupun hanya sebentar. alhamdulillah, JaSSI 2008 merupakan satu majlis yang sangat berkesan, dan merupakan satu batu loncatan untuk mewujudkan networking di kalangan pelajar-pelajar Malaysia, especially muslims di bumi India ini. syukur alhamdulillah, mulai 27 oktober 2008, IMAM India telah ditubuhkan secara rasminya.

mungkin pada masa yang akan datang jika diizinkan Allah serta jika saya larat (huh, jangan malas2), saya akan ceritakan tentang JaSSI more thoroughly berserta gambar2. boleh disimpulkan ketika JaSSI 2008, memang terasa kembali nikmat menjadi seorang yang bergelar malaysian, dan yang paling penting, seorang muslim. tak sabar pula rasanya nak pulang ke malaysia, huhu. kalau nak lihat website JaSSI, sila klik di link IMAM India di group 'indian plexus' di kanan skrin anda. tak pun klik di sini.

ura2 ada memberitahu ada cuti 15 hari iaitu cuti inter-semester, dijangka dalam pertengahan januari hingga akhir januari. kepada rakan2 dan keluarga di malaysia, tunggukan kedatanganku insyaallah :).

owh, lupa nak beritahu, 17 hingga 24 november ini saya dan rakan2 di jjmmc akan menghadapi 1st internal assessment, yang akan contribute dalam peperiksaan 1-MBBS pada Julai 2009 nanti. kepada para pembaca yang budiman, doakan kejayaan kami ya!

ketemu di lain waktu, jika ada kelapangan lagi insyaallah, assalamualaikum.

No comments: